۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۳۹۹۲۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

هیچ عبادتی بالاتر از گره گشایی برای مسلمانان نیست

هیچ عبادتی بالاتر از گره گشایی برای مسلمانان نیست
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از خواسته‌های ما اداره کردن کشور بر اساس قانون عدل است و هیچ عبادتی بالاتر از گره گشایی برای مسلمانان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: چهار شهرستان مرزی استان استحقاق ویژه‌ای برای کمک دارند.

وی گفت: باید به محرومان و مستضعفان هر شهری توجه شود و خدمت به مستضعفان نیز حد و مرز ندارد و برنامه‌ها باید برای همه عادلانه و یکسان باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نقدهایی در گذشته بر بنیاد مستضعفان وارد بوده و این نقدها برای این بود وقتی که بنیاد قطعاتی را با مزایده به فروش می‌گذارد و خریدارها مشخص هستند برای گران شدن باقی زمین‌ها نرخ‌های بالایی می‌گذارند و در نهایت در سطح استان گرانی‌ها به بار می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مردم در گلایه‌های خود رمز این گرانی‌ها را در بی تفاوت بودن در نظارت‌‌ها می‌‌دانند و در گرانی زمین نیز کسی سوالی نمی‌کند که بنگاه‌ها به چه دلیل قیمت‌ها را بالا و پایین می‌کنند که این محصول ولنگاری است.

وی ادامه داد: باید کارها در جامعه به دور از مسائل سیاسی انجام شود و اگر چنانچه کشور را بر اساس قانون که همان عدالت است اداره کنیم شهروندان سختی‌ها و محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مدیریت بر اساس قانون بی هزینه ترین مدیریت است و در این شرایط تمام شهروندان از رفاه برخوردار هستند و یا سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: یکی از خواسته‌های ما نیز اداره کردن کشور بر اساس قانون عدل است و هیچ عبادتی بالاتر از گره گشایی برای مسلمانان نیست./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
delavar
Iran, Islamic Republic of
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
رابطه ی دین و فرهنگ، فرهنگ و تکنولوژی، دین و تکنولوژی، در مباحث نظریه پردازی مورد بررسی قرار می گیرد.
0
0